Ο Ιησούς Χριστός είναι ο ΚύριοςWiki
Advertisement

σύνδεσμος[]

  • Ολες οι σελίδες(373)
  • τυχαίος
  • Νέες σελίδες
  • Πρόσφατες αλλαγές
  • περιεχόμενα

3.Η προέλευση και ανάπτυξη της Εκκλησίας του Παντοδύναμου Θεού[]

Κατά την Εποχή της Χάριτος, ο Κύριος Ιησούς Χριστός υποσχέθηκε στους ακολούθους του, «Και αφού υπάγω και σας ετοιμάσω τόπον, πάλιν έρχομαι και θέλω σας παραλάβει προς εμαυτόν, διά να είσθε και σεις, όπου είμαι εγώ». (Κατά Ιωάν. 14:3). Προφήτευσε, επίσης, «Διότι καθώς η αστραπή εξέρχεται από ανατολών και φαίνεται έως δυσμών, ούτω θέλει είσθαι και η παρουσία του Υιού του ανθρώπου». (Κατά Ματθ. 24:27). Τις έσχατες ημέρες, όπως είχε υποσχεθεί και προαναγγείλει ο ίδιος ο Θεός, ο Θεός ενσαρκώθηκε και πάλι και κατέβηκε προς την Ανατολή, την Κίνα, για να εκτελέσει το έργο της κρίσεως, του παιδέματος, της κατάκτησης και της σωτηρίας χρησιμοποιώντας τον λόγο, πάνω στη βάση του έργου της λύτρωσης του Κυρίου Ιησού Χριστού. Σχετικά με αυτό, οι προφητείες από την Αγία Γραφή ότι «η κρίσις αρχίζει από του οίκου του Θεού» και «Ο έχων ώτα διά να ακούη ας ακούη» έχουν επίσης εκπληρωθεί. Το έργο του Θεού των εσχάτων ημερών έχει τελειώσει την Εποχή της Χάριτος και έχει μπει στην Εποχή της Βασιλείας. Καθώς εξαπλώθηκε γρήγορα το ευαγγέλιο της βασιλείας του Παντοδύναμου Θεού στην ηπειρωτική Κίνα, έκανε την εμφάνισή της η Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού. Όπως αποδεικνύεται από τα γεγονότα, η Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού εμφανίστηκε εξ ολοκλήρου ως αποτέλεσμα της εργασίας του Θεού των εσχάτων ημερών, και δεν ιδρύθηκε από κάποιον συγκεκριμένο άνθρωπο. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι εκλεκτοί μέσα στην Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού προσεύχονται στο όνομα του Παντοδύναμου Θεού, ακολουθούν το έργο του, και αποδέχονται όλες τις αλήθειες τις οποίες εκφράζει Εκείνος. Έτσι είναι προφανές ότι αυτοί οι εκλεκτοί πιστεύουν στον Χριστό ο οποίος ενσαρκώθηκε τις έσχατες ημέρες, στον πρακτικό Θεό ο οποίος είναι το Πνεύμα με σάρκα και οστά. Δεν πιστεύουν σε έναν άνθρωπο. Εξωτερικά, ο Παντοδύναμος Θεός δεν είναι τίποτα περισσότερο από έναν συνηθισμένο Υιό του ανθρώπου, αλλά στην ουσία Εκείνος είναι η ενσάρκωση του Πνεύματος του Θεού, η αλήθεια, η οδός και η ζωή. Το έργο Του και ο λόγος Του είναι η άμεση έκφραση του Πνεύματος του Θεού, είναι η εμφάνιση του Θεού με σάρκα και οστά. Ως εκ τούτου, Εκείνος είναι ο πρακτικός Θεός που έχει ενσαρκωθεί.

Περισσότεραρολόι[]

Αυτός_που_κυριαρχεί_επί_των_πάντων_(Greek_Subtitles)

Αυτός που κυριαρχεί επί των πάντων (Greek Subtitles)

Δοξάστε_την_επιστροφή_του_Κυρίου_-_Μουσική_Δράμα_"Κάθε_Έθνος_Λατρεύει_τον_Παντοδύναμο_Θεό"

Δοξάστε την επιστροφή του Κυρίου - Μουσική Δράμα "Κάθε Έθνος Λατρεύει τον Παντοδύναμο Θεό"

Πίστη,_Ελπίδα,_Αγάπη_-_Μουσικό_θεατρικό_«Η_ιστορία_της_Ξιαοζέν»_-_Η_σωτηρία_του_Θεού

Πίστη, Ελπίδα, Αγάπη - Μουσικό θεατρικό «Η ιστορία της Ξιαοζέν» - Η σωτηρία του Θεού

Χριστιανικός_χορός_-_Η_βασιλεία_του_Χριστού_πραγματοποιείται_ανάμεσα_στους_ανθρώπους

Χριστιανικός χορός - Η βασιλεία του Χριστού πραγματοποιείται ανάμεσα στους ανθρώπους

Χριστιανικά_βίντεο_-_Πού_Είναι_Το_Σπίτι_Μου_-_Η_συγκινητική_ιστορία_των_Χριστιανών_(Τρέιλερ)

Χριστιανικά βίντεο - Πού Είναι Το Σπίτι Μου - Η συγκινητική ιστορία των Χριστιανών (Τρέιλερ)

Νέα_ταινία_«_Κόκκινη_Αναμόρφωση_Στο_Σπίτι_»_Πώς_οι_Χριστιανοί_στηρίζονται_στον_Θεό_για_να_κερδίσουν

Νέα ταινία « Κόκκινη Αναμόρφωση Στο Σπίτι » Πώς οι Χριστιανοί στηρίζονται στον Θεό για να κερδίσουν

Advertisement